Veelgestelde vragen

Hulp nodig? Wij helpen je graag! Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over bestellen, verzending, retouren en meer.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan gerust contact met ons op. Mail je vraag naar webshop@tally-ho.nl

De klantenservice van onze webshop is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur

Bestellingen

Wat zijn de beschikbare betaalmethodes?
  • iDEAL: online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank. iDEAL is net zo veilig als het bankieren via je eigen internetbankieren. 
  • Creditcard: betaling via MasterCard of Visa Card. Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd (uitgestelde creditcardbetaling). Er wordt altijd gevraagd naar je eigen naam zoals op de creditcard vermeldt staat, evenals het creditcardnummer, de vervaldatum en de driecijferige verificatiecode, ook wel bekend als Card Verification Code (CVC). Deze code vind je achterop de creditcard.
  • Apple of Google pay: eenvoudig betalen via een IOS of Android apparaat.
  • Bancontact: online betalen voor onze Belgische klanten via de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank.

In onze winkels heb je, naast de mogelijkheid om te pinnen of contant te betalen, ook de optie om VVV cadeaubonnen en Fashioncheques in te leveren. Online kun je hier niet mee betalen.

Kan ik jullie telefonisch bereiken?

Ons telefoonnummer is 072-7112107. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 17.00 uur.

Ons e-mail adres is webshop@tally-ho.nl

Kan ik mijn bestelling, na afronding, nog wijzigen?

Ja, dat is mogelijk! Als je na het plaatsen van je bestelling iets wilt aanpassen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Je kunt ons bellen of een e-mail sturen, zodat we de wijziging direct voor je kunnen regelen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Controleer eerst even je spamfolder, soms belandt de mail daar. Mocht je hem daar ook niet vinden, dan kan het zijn dat er een foutje in het e-mailadres zit. Neem in dat geval gerust contact met ons op via e-mail, dan zoeken we het meteen voor je uit! klantenservice@tally-ho.nl

Hoe kan een artikel nadat ik besteld heb, niet meer voorradig zijn?

Omdat we onze voorraad zowel in de webshop als in onze fysieke winkel delen, kan het in sommige gevallen voorkomen dat een artikel net is uitverkocht terwijl je het bestelt. Mocht dit gebeuren, dan brengen we je hier direct van op de hoogte en storten we het aankoopbedrag meteen terug. Onze excuses voor het ongemak!

Verzending & bezorging

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in een winkel?

Ja, dat kan! Op onze website kun je op elk moment de winkelvoorraad bekijken. Tijdens het bestellen kun je aangeven dat je je bestelling in de winkel wilt ophalen. Let op! Dit is op dit moment alleen mogelijk in het filiaal waar het product op voorraad is. Je kiest zelf de winkel waar je het wilt afhalen, en zodra je bestelling klaar ligt, ontvang je van ons een bericht. Deze service is gratis.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Omdat we artikelen zowel vanuit onze winkels als ons warehouse verzenden, kan de levertijd soms iets langer zijn dan je misschien gewend bent. We streven ernaar je bestelling binnen 1-4 werkdagen te verzenden. Zodra je pakket is meegegeven aan de bezorger, ligt de verantwoordelijkheid bij hen. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen.

Is jouw artikel op voorraad in de winkel van jouw keuze? Dan kun je ’m daar vaak al binnen een uur ophalen. We sturen je een berichtje zodra je bestelling klaarligt.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij versturen uw bestelling gratis binnen Nederland vanaf €100. De verzendkosten onder dit bestelbedrag bedragen €4,95.

Verzenden naar België & Duitsland bedraagt minimaal €7,95 per pakket tot 2 kg (tarieven DHL). 

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij versturen naar alle Europese landen en naar de Verenigde Staten.

Do you ship to other countries?

Yes, we do! For other countries please contact for shipping costs klantenservice@tally-ho.nl

Retouren

Hoe meld in mijn retour online aan?

Om je retour aan te melden, ga je naar onze retourpagina via Sendcloud. Vul het formulier in met je bestelgegevens en selecteer het artikel dat je wilt retourneren. Nadat je de retour hebt aangemeld, ontvang je een retourlabel waarmee je het pakket kunt versturen. Zorg ervoor dat je het retourlabel goed aanbrengt op je pakket en breng het naar een verzendpunt.

Heb je hulp nodig? Neem gerust contact met ons op!

Kan ik mijn artikelen, gekocht in de online sale, ook ruilen of retourneren?

Sale-artikelen kun je binnen 14 dagen na ontvangst online retourneren. Let wel op: in onze winkels kunnen sale-artikelen niet geretourneerd worden. Zorg ervoor dat je retour binnen de gestelde termijn bij ons binnen is, dan zorgen wij voor de rest!

Kan ik gratis retour sturen?

De kosten voor het retourneren van een bestelling zijn voor rekening van de klant. Bij een omruiling (bijvoorbeeld voor een andere maat of een ander artikel) vergoeden wij de verzendkosten voor het nieuwe artikel.

Kan ik een artikel voor een andere maat ruilen?

Je kunt een artikel bij ons omruilen. Het is handig om het om te ruilen artikel zelf via onze webshop te bestellen. Als je onder het bedrag van de verzendkosten komt, neem dan contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat het artikel kosteloos naar je toegestuurd wordt.